V rámci veletrhu FOR ARCH 2015 proběhl již 5. ročník slavnostního předávání certifikátů značky KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY

21.09.2015 09:48

 

U příležitosti mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH Praha 2015, ve čtvrtek 17. 9., na stánku partnerské společnosti HELUZ cihlářský průmysl v.o.s.  proběhlo slavnostní předávání certifikátů KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY, které v České republice již od roku 2009 firmám a zákazníkům přináší nezávislá APC Asociace pro certifikaci.

 

Obr. 1: Zleva Ing. Lubomír Krahulík, Pavel Korejtko, Vladimír Smugala, Adam Šteiner, Radek Krejza, Ing. Josef Malý, Ing. Petr Stejskal, Ing. Petr Smutný, Martina Kopecká, Lucie Musilová, DiS., Miroslav Klimko, Vladimír Bělohlávek, Luboš Vařejka, Vladimír Langmajer, Ing. Tereza Marková, Veronika Burešová, Mgr. Michal Pomahač, Stanislav Menoušek, Jaroslav Linhart.

 

V rámci zachování neutrality se předávání každoročně koná u jiného partnera, v loňském roce se předávání konalo na stánku Asociace dodavatelů montovaných domů (ADMD), jejíž předseda a ombudsman dřevostaveb Ing. Vratislav Blaha ocenil ověřitelnost značky a zejména spolupráci APC s ADMD, kdy obě organizace kladou největší důraz na celkovou kvalitu díla včetně kvality komunikace a také na spokojenost zákazníků.  

 

Obr. 2: Zleva Ing. Vratislav Blaha (ADMD), Ing. Jana Klasová (APC), Ing. Petr Stejskal (HELUZ),PhDr. Jakub Železný.

 

Vedoucí moderátorů České televize PhDrJakub Železný na úvod představil koncept získávání nezávislé a ověřitelné zpětné vazby zákazníků. Na jeho základě je zpracována podrobná analýza toho, jak firmu vidí a autenticky hodnotí její klienti. Ing. Stejskal, obchodní ředitel společnosti HELUZ cihlářský průmysl, uvítal zástupce kvalitních firem a vyzdvihl jejich vynikající hodnocení od zákazníků.

Na rozdíl od standardních certifikací se program nezaměřuje na vnitropodnikové procesy, ale zkoumá spokojenost zákazníků za aktuální rok v následujících oblastech:

1. Kvalita dodaných výrobků

2. Kvalita poskytovaných služeb

3. Kvalita komunikace

4. Chování pracovníků

5. Dodržování dohod

6. Řešení případných problémů