Klip The Epic Split budou obdivovat návštěvníci v pařížském Louvru
Klip společnosti Volvo Trucks nazvaný The Epic Split, v němž vystupuje Jean-Claude Van Damme, byl od svého uvedení na YouTube v listopadu 2013 zhlédnut už více než 68milionkrát. Nyní bude k dispozici také pro návštěvníky muzea Musée de la Publicité v pařížském paláci Louvre.
Toto muzeum oslovilo společnost Volvo Trucks již týden po uvedení klipu The Epic Split se žádostí, zda by jej smělo předvádět. Od 28. ledna 2014 je tak klip k dispozici všem návštěvníkům jako součást stálé výstavy.
"Jsme tím velmi potěšeni. Není to obvyklé, být osloveni takovýmto muzeem, a považujeme to za důkaz mimořádných kvalit tohoto klipu," řekl ředitel marketingové komunikace společnosti Volvo Trucks Lars Terling.
"Neobyčejně ovlivnilo svět"
Musée de la Publicité je podle vlastních údajů prvním muzeem inzertního umění na světě. Od roku 1999 buduje kolekci inzertních materiálů s cílem jejich uchovávání a vzdělávání výzkumníků, studentů i veřejnosti.