Nový proaktivní přístup k servisu strojů Cat®: Zeppelin CZ představuje balíčky servisních služeb EMSolutions

23.04.2015 09:06

 

Jak zvýšit produktivitu stroje na pracovišti a dosáhnout minimálních provozních nákladů? Společnost Zeppelin CZ s.r.o., výhradní prodejce stavebních, zemních a zemědělských strojů Cat® v České republice, uvádí na trh novinku v oblasti poskytování servisu – balíčky servisních služeb pod značkou Cat® Equipment Management Solutions (EMSolutions). Tento speciální program od amerického výrobce strojů Caterpillar v sobě spojuje moderní technologie s proaktivním přístupem k servisu strojů a umožňuje tak vysoce efektivní péči o stroje, která se v praxi projeví nižšími provozními náklady.

 

 

EMSolutions staví na výhodách telematiky – přenosu provozních dat ze stroje na dálku. K tomuto účelu jsou nové stroje Cat® vybaveny telematickým systémem Cat®Product Link™, který majiteli poskytuje všechny důležité informace z provozu stroje či celé flotily. Výhodou EMSolutions je propojení již osvědčených prvků servisní péče, jako je preventivní údržba, opravy, poradenství, technické inspekce TA1 nebo analýzy olejových vzorků S.O.S; s daty, získanými prostřednictvím Cat®Product Link™.

 

Další výhodou EMSolutions je jeho variabilita – majitelé strojů  Cat® si mohou vybrat z pěti odstupňovaných úrovní (level 1-5) servisních služeb a řešení.

 

V rámci úrovně EMSolutions Level 1 získává majitel stroje komplexní informace o jeho provozu – může sledovat jeho polohu, počet motohodin, vytíženost v %, spotřebu paliva apod. Informace, přenášené prostřednictvím technologie Cat®Product Link™ se provozovateli zobrazují přes webové rozhraní VisionLink®, které může být nainstalováno jak na běžném stolním počítači, tak na „chytrém“ telefonu.

 

Úroveň EMSolutions Level 2 znamená, že provozovatel stroje obdrží od Zeppelin CZ každý měsíc pravidelný INFORM REPORT – tedy podrobnou analýzu získaných provozních dat. Důležitou součástí analýzy je i referenční srovnání, na základě kterého provozovatel uvidí, jak si jeho stroj nebo flotila stojí v porovnání s podobnými stroji v regionu Střední Evropy.

 

Prostřednictvím INFORM REPORTU získává provozovatel také informace, jak posádka stroj ovládá. V  případě zjištění nesprávného postupu, pak provozovatel může využít služeb proškolení posádky prostřednictvím specializovaného technika společnosti Zeppelin CZ. 

 

Zařazení stroje pod proaktivní dohled CONDITION MONITORING1, dodávky balíčků údržbových náhradních dílů, technická prohlídka TA1 po 1000 odpracovaných hodinách nebo analýza olejových vzorků a chladicích kapalin S·O·S℠ v laboratoři Zeppelin CZ – to jsou některé z nadstavbových služeb úrovně EMSolutions Level 3.

 

Včasná a pravidelná preventivní údržba v rozsahu stanoveném výrobcem je základem úrovně EMSolutions Level 4 a je důležitá z hlediska efektivity a plánování provozních nákladů. Kromě již zmíněných nástrojů preventivní péče včetně proaktivního dohledu (viz level 3) získává provozovatel v rámci této úrovně preventivní údržbu včetně potřebných údržbových náhradních dílů a olejů a práce mechanika.

 

Úroveň EMSolutions Level 5 představuje komplexní péči o stroj či flotilu způsobem tzv. „od A do Z“. Kromě výhod, obsažených v úrovni 1-4, získává provozovatel v balíčku i opravy strojů Cat® včetně dodávek náhradních dílů; a to v rozsahu servisní smlouvy CSA KOMPLEX.

www.zeppelin.cz.